Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hmhm | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.09.2006 @00:47:08 ostatnio na stronie02.10.2011 @12:16:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze220 posty na forum10

komentarze
~Dagaaa    23.06.2009 @01:53:34
Dziekuje
_______
"Człowiek tylko wówczas jest szczęśliwy, kiedy interesuje się tym, co tworzy"
~mouse321    03.06.2009 @18:47:03
Podziwiam sprzęt ;] Zdjęcie rewelka! ;] a co do burzy, to polowałem juz drugi raz i mi sie udało! ;]
~roloblu    28.05.2009 @21:24:08
naprawdę super
~witez    21.05.2009 @15:54:27
Dzięki.Widzę, że koelio nie lubisz,ja też.
~baciorek    11.05.2009 @21:10:54
hehe... a nie zostało... :D
dzięki wielkie, pozdrawiam!
_______
Welcome to the greatest show
let the fairy tale unfold
what's behind the smoke and glass? ...
~mrphoto    27.04.2009 @13:07:03
baaaaaaaa ze niezly...normalnie szatan na rowerze:D(nocarz rzecz jasna)
tylko pompki brak...troche plytko tam rozterki moralne sa opisane...ale to se kiedys pogadamy:P...albo co..pozdr
ps.wytrwalosci...fajny warsztacik w ogole<nie patrz na moje zjazdy bo ja zolza jestem, a raczej zolz i wiecej od innych wymagam artystycznie niz od siebie..hehe>poza tym latwiej drzazge....niz belke nie?
~mrphoto    27.04.2009 @13:00:00
bo moja galeria to jest prowokacja czysta
zarcik taki..jak sie wczytasz to ogarniesz...
z komorki zreszta to sa foty
ostatnio edytowane: 2009-04-27 13:00:28
~KarllaArt    23.04.2009 @16:34:20
ale spojrzenia są różne,jedne mniej-drugie więcej łapliwe:D

wybacza się łokcie,wybacza:P
_______
Cyk cyk cyk
^chillinqua    23.04.2009 @14:23:22
dzieki
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~reisha    23.04.2009 @14:15:13
a dziękuję, ja też chyba bym wolała w jednak w poziomie...
_______
living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see
~xbasistkax    22.04.2009 @13:54:23
dzięki
~ewwxd    13.04.2009 @20:59:12
Lol , to wyrzucona , jakiś problem ?
~headless    11.04.2009 @02:13:02
e tam, jak masz ochotę to przerysowuj
_______
życie jest piękne.
~headless    11.04.2009 @02:08:58
uwazaj - szybko sie nudzą
_______
życie jest piękne.
~Kiv    11.04.2009 @01:43:07
Dziękuję
_______
`Fotografia jest jak seks . Jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga.`
~Kiv    11.04.2009 @01:19:03
nie, dla mnie jest to dobre, poniewaz sladzac sobie nie dowiemy sie co jest złe, nie nauczymy sie naprawiac bledow i robic lepszych zdjęć. Pozdrawiam.
_______
`Fotografia jest jak seks . Jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga.`
~Kiv    11.04.2009 @01:10:28
dziekuje za cenne wskazówki!
_______
`Fotografia jest jak seks . Jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga.`
~ObierzZiemniaki    10.04.2009 @01:30:06
ba

kazda panna ktora swoja nastoletniosc przezywala na poczatku/w polowie lat 90tych miala taki moment w zyciu, ze zbierala rozneglizowane, pokryte rosą, łyse męskie klaty w b&w z bravo girl
~roloblu    09.04.2009 @00:46:31
uczę sie kochana
~magdah    06.04.2009 @12:30:22
widze że do wielu osób masz jakieś 'ale'... żaden odwet tylko to zdjęcie jest słabe, nieostre i wogóle się tu nie nadaje.. takie życie..
-Dysiaa    13.03.2009 @14:56:14
Dobra skończ dziewczyno to Ty się kompromitujesz widze że się nudzisz dlatego się przyczepiłaś do mnie jak żep psiego ogona więc spływaj.weź se inne zajecie znajdź nara;p
-Dysiaa    13.03.2009 @14:03:34
Jakoś to zauważyłam dla mnie ta fotka nadaje się tu ;/
~czochrajbobraa    12.03.2009 @20:29:36
i co w związku z tym? bo owego dd akurat nie widzialam i napewno zdjęcia nie zrobiłam na wzór jakiegoś innego, zresztą tego typu zdjeć jest niemało, wiec nie rozumiem komenatrza
-digarrtt    01.03.2009 @22:18:56
mooooooooooowięę;d
~michufilip    28.02.2009 @16:13:04
No i opinia ...
_______
You'll Never Walk Alone !!!
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt